Lön

Sitter och stör mig på min förbannade lön som jag får imorgon. FÖRHOPPNINGSVIS. Skulle fått den i torsdags oxå men inte då. Och förra månaden krånglade det oxå, finns så jävla mycket man vill göra för pengarna men blir helt låst när dom inte kommer i tid.

Idag har halva dagen gått åt till hästar. Så jävla underbara djur, men mycket speciella oxå. Idag gick alla hästar hem till hagen på gården. Dom är ju 8st som går i samma hage. Det är underbart när det fungerar att ha en flock. Alla hästar sprang runt och busade utom en. Gissa vem? Pebbles.. Hon stod och åt på balen som vanligt, den lilla tjockisen. Imorgon ska jag och Carro rida på Pebbles och Silver, ska bli härligt det :) Måste iväg och köpa hästmat i veckan oxå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0