Livet leker

Vilket underbar väder ute, och jag har världens bästa vänner och världens bästa kille och världens bästa familj och världens bästa HÄST. 

Snart sommar lov och allt är så gott som planerat. Jag har fått sommarjobb och börjar jobba den 16juni. Hur länge är ännu oklart! Både jag och Jacob ska jobba på ICA och bo i mellanfjärden i min stuga. Pebbles kommer oxå få gå på bete där och jag kör ner henne den 15juni och tillsammans ska hon få stå med galna Cecil. Som gammla goda tider!













Bilder från betet 2008 i stugan.

Nu håller jag på att städa här hemma, när jag är klar ska jag åkaoch hjälpa Jacob med lite saker sedan ikväll blir det en härlig ridtur med Pebbles :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0