Åhh.. Jävla förkylning..

Jag som tänkte gå på skolan å allt idag, ställde klockan itid och skulle börja fixa mig och lite sånt. Men kände mig så jävla varm så tog tempern och då hade jag lite feber. Och nästan ingen röst, riktigt jobbigt. Men imorgon måste jag gå oavsett, missar så mycket. Skrittade ut en sväng igår på Pebbles, med Adrian. Blev bara en kravlös skrittur. Idag ska hon få vila, skönt för både mig och Pebbles. Ska bara dit och fixa i stallet och pyssla om henne, så gott som jag orkar.



Saknar och vakna upp till dessa underbara dagar jag och Johanna hade i Turkiet!

Kommentarer
Postat av: Fröken Nattfrost

Krya på dig!

2011-09-13 @ 12:18:39
URL: http://nattfrost.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0