Förkyld som fan..

Dålig uppdatering. Jag vet. Men nu är jag igång med allt och Pebbles är igång så nu jävlar!

Igår hoppade vi första hoppträningen på över 1,5år. Och de kändes faktiskt jätte bra. Blir ev nu till helgen oxå. Några korta film snuttar kommer. Jag stannade hemma från skolan idag då jag knappt har någon röst, har ont i öronen å fryser. Men måste till stallet å skritta Pebbles idag i alla fall. Pebbles åkte första gången med en kompis i transporten igår, det gick jätte bra. Naturligtvis fick hon åka i sin egna så de kändes bra så hon fick vänja sig där i först. Det var jag och Carro som åkte å tränade med Pebbles och Silver. Vi red för Gunilla Nylander, första gången för oss båda vi red för henne. Tycker faktiskt hon var jätte bra, sa det bra och de mindre bra. Så ja, hon var duktig!

Nu måste jag koka mer te..

Biljetterna till Stockholm, min och Josses tripp, är nu bokade! Åker fredag den 14e oktober och kommer hem måndag den 17. SUPER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0