Fredag

Shit, redan fredag. Veckan har gått fort! Men den brukar göra det när man varit borta från skolan ett par dagar. Idag jobbar jag och min kollega Elin självständigt på UF företaget. Och försöker plokca fram vad vi ska göra. Så än så länge är jag hemma. I eftermiddag ska jag till stallet, har två hästar att rida och fixa åt. Pebbles och Fanta, jag och Carro ska ut och rida på Pebbles och Silver. Till gamla elljusspåret vid sidsjön. Sedan ska jag antingen rida ut Fanta eller rida lite i paddoken. :) Nu måst ejag även städa upp i rummet lite men ja.. De är ju jobbigt oxå!



Älskar min lilla snygging <3 Dåligt med nya bilder nu tycker jag ;) Ska fixa, lovar!

Kommentarer
Postat av: Fröken Nattfrost

Så fin!

2011-09-16 @ 13:23:39
URL: http://nattfrost.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0