Långdag

Herregud vilken otroligt långdag det varit idag. Men hunnit med massor! Eller ja, beror på vad man menar med massor. Har varit och pumpat däcken på finkan, tog ju ett jävla tag innan man hittade en pump som fungerade här på alla jävla mackar i Sundsvall. Aja, sedan så åkte jag upp till stallet. Red ut med Kicki till grustaget heter de. Sedan mockat å fixade, backade upp transporten på parkeringen och nu sitter jag här med en STOR chokladkaka i handen å ska koka te :) Egentligen ska jag och Carro åka och träna i helgen hos Gunilla Nylander, men Pebbles fick en tid hos kotknäckaren på lördag, så det får bli det istället. Det är medskogstävling på söndag oxå, jag ska vara med och hoppa Fanta en klass. Hon är även tillsalu. http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=507037

Kommentarer
Postat av: Fröken Nattfrost

Ha så kul på tävlingen. :) Vill inte säga lycka till, vet inte om det betyder otur eller inte. ;)

2011-09-16 @ 09:51:49
URL: http://nattfrost.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0