Lördag

Fredagens ridtur gick jätte bra. Vi var ute ca 1timme. Red i gamla elljusspåret jag och Carro. Hästarna skötte sig kanon :) Riktigt bra Träningsrunda det där. Så det där ska vi ta om nu snart igen! Efter jag gjort klart Pebbles tog jag in Fanta och red. Jag villemest bara få henne lugn och avslappnad. Hon är bara 5år och inte så utbildad, så man vill ju inte ställa för höga krav. Dessutom arab så det är en del nerver i henne! Men hon lyssnade jätte bra och blev lugn efter ett tag. Skritt och trav blev det.

Nu ska jag fika sedan blir det stallet, Pebbles ska kollas igenom och Fanta ska jag skutta lite med och imorgon ska vi hoppa en bana på 50cm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0