Söndag

Shit, vad dagen har gått fort. uscha, och imorgon är det skola. Banhoppningen gick väl sådär idag. Hon var klockren på framhoppningen, jätte fin, lugn och kunde stå stilla och kolla runt bara. Väl inne på banan, hoppa för första gången nya bommar som var lite läskiga. Hoppade fram på ett räcke som inte var några problem. Sedan flöt de på, väl framme på 2an tog det tvärstopp. Ett räcke med vattenmatta under. Kom över på andra försöket. Sedan tog det stopp igen, på muren. kom över på andra försöket, sedan stannade hon igen på trippelbarret. Kom över på andra försöket. Sedan stannade hon på en oxer med några läskiga lådor på sidan tydligen.. Kom över på typ 4e försöket. Sedan kom läskiga vattenmattan igen. Där fick jag tjafsa med henne igen. Men hon skulle inte hoppa. Så då red jag på ettan igen som hon inte hade några problem med alls och då rev hon så hon fick damp istället. Aja, det är inte lätt ;) Man ska inte kräva för mycket av denna dam.

Snart ska jag börja skritta igång min värdlens bästa i alla fall :D hade jag haft tid hade jag köpt denna lilla svarta arab.. Hon är ju så jävla söt trotts allt!!



Avslappnad häst med högnacke.. Hmm..



Jag har tyvärr ingen beskrivning till denna bild. Vet inte riktigt vad det ska vara.

Kommentarer
Postat av: Fröken Nattfrost

Vilken vacker häst! :) Ser verkligen liten och elegant ut!

2011-09-19 @ 06:43:29
URL: http://nattfrost.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0